Zimowy wyjazd z dziećmi

Kto nas zna doskonale wie, że dzieci towarzyszą nam wszędzie i  jako Ikrowi rodzice nie musieliśmy podporządkowywać naszych przyzwyczajeń względem dzieci, lecz uczymy dzieci tego co sami robimy i lubimy robić.

Dlatego nie wyobrażaliśmy sobie nie zabierać dzieci ze sobą, kiedy pojawiła się możliwość wspólnego zimowego, narciarsko-snowboardowego wyjazdu. Kiedy byłam jeszcze w ciąży z Młodszą Ikrą pisałam już o tym,że lubimy podróżować wspólnie zajrzyj tutaj, kiedy Młodsza Ikra była już na świecie odbyliśmy bliższe lub dalsze wycieczki – tutaj ..

Teraz też postanowiliśmy wspólnie spędzić zimowe ferie i nacieszyć się „byciem razem” tak po prostu. Miałem nadzieję, że Starsza Ikra będzie chciała spróbować swych sił i spróbuje czym smakuje narciarstwo- nie chciała, a my jako wyrozumiali rodzice nie napieraliśmy – przyjdzie czas – spróbuje, póki co cieszyła się z jazdy na wszelkich „talerzyko-dupolotach” i naprawdę podziwiam ją – bo prędkość nie była jej straszna.

Młodsza Ikra korzystała z uroków jazdy na saneczkach i towarzyszyła we wszystkich zimowych spacerach. Wreszcie był czas, by spacery trwały tyle na ile pozwoli pogoda, a nie na ile pozwolą inne obowiązki.

Mama Ikra też miała swoje 5 minut jeśli chodzi o snowboard. Miałam naprawdę wielki fun – bo przerwa związana z dwiema ciążami i opieką nad noworodkami trwała aż 4 naprawdę długie sezony. Doczekałam się i miałam dla siebie całe 2 godziny błogiego snowboardowego szaleństwa – najważniejsze – nie zapomniałam zbyt wiele i tej zimy mogę jeszcze spokojnie postawić swoje stopy na stoku.

Jako, że nasz wyjazd nie był zupełnie prywatny i towarzyszyliśmy sporej grupie młodzieży kolejny raz utwierdziłam się w tym, że kontakt z grupą i to niekoniecznie rówieśniczą ma na dzieci naprawdę duży wpływ – Starsza i Młodsza Ikra chętnie „chłonęły” nowe towarzystwo i świetnie się czuły. Po powrocie okazało się, że po prostu wydoroślały.

Wszystko co dobre szybko się kończy – jednak wspomnień nie zabierze nic – do następnego razu mam nadzieję, że nastąpi on trochę szybciej i na snowboard wskoczę jeszcze w tym sezonie.

dscf3121

dscf3117

dscf3126 dscf3129

dscf3138

dscf3133

dscf3123

img_20170127_105858

img_20170127_102616

2 thoughts on “Zimowy wyjazd z dziećmi

Skomentuj

