Myśli matki pracującej

Taki dzień, jak dziś był bardzo potrzebny.Całe 24 godziny tylko i wyłącznie dla moich dziewczyn

chciałam napisać dziś coś zupełnie innego, ale życie samo układa w głowie to co chcę przekazać.

Odkąd poszłam do pracy moje życie zmieniło się o 360 stopni. Widać to nawet po mojej blogowej aktywności, przez co cierpię bardzo, ale może w końcu uda się wypracować jakiś rytm.

Póki co ja cierpię, bo dni przelatują przez palce, nim się obejrzę z poniedziałku robi się piątek. Czasu dla dziewczynek mniej, o wiele mniej  i stąd moje bolączki.

Z drugiej strony to co robię sprawia mi przyjemność i daje satysfakcję, a szczęśliwa spełniona mama- także zawodowo jest potrzebna dzieciom. Muszę się zatem przyzwyczaić do tego, że moje życie dzielę na pracę i dom.   A serce podzielone jest pomiędzy czas dla pracy i czas dla dzieci ( o mężu nie wspominając) ;).

Dlaczego właśnie dziś takie myśli- bo w końcu cały dzień spędziłam tylko i wyłącznie z dziewczynami i Ikrowym Tatuśkiem. i dopiero doceniłam, jakie jest to piękne i cudowne- wspólny rodzinny czas, bez gonitwy, bez tysiąca dodatkowych spraw.

Układanie puzzli sprawiało mi przyjemność, spacer z dziewczynkami naprawdę odprężył, a wspólny wieczór uświadomił, że dla tych zwykłych wspólnych chwil warto żyć i to z nich składa się życie. Trzeba je doceniać, bo życie jest zbyt krótkie, by oczekiwać tylko spektakularnych wydarzeń, wykwintnych dań i podróży na krańce świata.

Życie toczy się tu i teraz, jesteśmy zdrowi, mamy siebie , a wspólnie spędzonego czasu nikt nam nie zabierze.

To tyle na dziś- idę popatrzeć jeszcze na każdą z nich, jak śpią, nacieszyć się tym widokiem, by jutro znów ruszyć do pracy z nowymi siłami, ale i myślami, że wspólnego czasu nie zabierze nikt, a to on jest w życiu najcenniejszy.

KTÓRA JEST KTÓRA ? 🙂

dsc_0741-2 dsc_0361

4 thoughts on “Myśli matki pracującej

  1. monika pisze:

    tak dokladnie najcenniejsze to co mamy blisko obok dzieci maz:) nasza rodzinka 🙂 kazdego dnia jak patrze na nich moje zycie az tetni 🙂 kazda chwila z nimi jest jak raj na ziemi:) ale dziewczynki podobne jejku moje to całkiem inne:)

    Lubię to

  2. monia pisze:

    wspólnie spędzony czas jest najcenniejszy i dla dzieci i dla rodziców. 🙂
    a co do zdjęć to Ninka na górnym a Mati na dolnym zdjęciu, obie śliczne!! buziaki dla Ikrowej rodzinki :* 🙂

    Lubię to

Skomentuj

