Warszawa da się lubić

aby przerwać ciszę, która nastała tu wraz z moim pójściem do pracy, chciałam Wam pokazać kilka migawek naszego szybkiego, końcowoletniego wypadu do stolicy.

Fajnie, rodzinnie spędzony dzień, który Starsza Ikra chłoneła z wielkim zaciekawieniem- bogactwo ludzi, barw, tego całego życia wielkiego miasta zrobiło na niej niesamowite wrażenie.

My także złapaliśmy odskocznię od codzienności, choć nadal twierdzimy, że życie w wielkim mieście nie jest dla nas, lubimy swoje małe drobnomieszczaństwo.

Mimo wszystko polecamy na szybką ale atrakcyjną wycieczkę dla rodziny- całe toczące się na Starym Rynku życie z pewnością bardzo zaciekawi Wasze dzieci. Bez względu ile kto ma lat- znajdzie coś dla siebie.

dscf2484

dscf2485

dscf2489

dscf2500

dscf2501

dscf2507

dscf2536

 

3 thoughts on “Warszawa da się lubić

  1. Agata Wierzgacz pisze:

    Też mi się marzy taki wypad do Warszawy , bo ostatnio byłam chyba z klasą z technikum 😉 ale mamy ponad 400 km i tak na jeden dzień nie wypali 😉 Piękne jesteście dziewczynki 🙂 a maleńka jak cudnie się uśmiecha 😀

    Polubienie

  2. Monika Flok pisze:

    Hmmm… Ja jakoś nie przepadam za Warszawa, pracowałem tam o może dlatego że jestem z Podkarpacia a musiałam aż tam wyjechać i nic tylko praca była, chodz nie powiem jakbym miała okazję pozwiedzać to skorzystalabym,:-) świetne zdjęcia, odpoczynku każdemu się należy

    Polubienie

Skomentuj

