rok wiele zmienia

Minął już rok od momentu, kiedy postanowiłam pisywać tutaj mniej lub bardziej przydatne informacje, przemyślenia czy rady.Pierwszy wpis pojawił się tutaj w lipcu zeszłego roku. Rok to i dużo i mało, a jednak tak wiele się przez ten czas zmieniło.

Największa i najważniejsza zmiana to pojawienie się Młodszej Ikry. W sumie dzięki temu, że byłam w ciąży pojawiły się myśli by przelać swoje myśli i wspomnienia tutaj. I mimo, że czasu mało- piszę trochę mniej to mimo wszystko nie zamierzam zrezygnować, by kiedyś podarować moim dziewczynkom te skrawki wspomnień, które się tutaj zapisują.

Przez ten czas stałam się mamą na dwa etaty i szczerze poznałam co to znaczy mieć dwójkę, zamiast jednego . Wszystko co dotyczy opieki, ale i troski mnoży się razy dwa. Strach i radość. Uśmiech i łzy. Przyjemności i obowiązki.Jak  napisała ostatnio mądrze Iza z nie tylko różowo jest to szczęście, które się mnoży, kiedy się je dzieli i tak właśnie staram się do tego podchodzić, mam dwa razy więcej szczęścia niż przed rokiem.

Kolejna zmiana- przed rokiem byłam mamą na zwolnieniu – teraz wielkimi krokami zbliża się czas powrotu- mama wraca do pracy, ale ten wątek pewnie jeszcze rozwinę.

Liczba fanów bardzo powoli, ale wzrasta co cieszy, bo wiem, że zaglądają tu znajomi, jak i osoby zupełnie nam odległe i nieznane, ale przyjazne dusze,które polubiły nas czytać, takimi jakimi jesteśmy. I choć nadal nie czuję się blogerką to dziękuję za każdą i każdego z Was, bo także dzięki Wam mam motywację, by tu bywać.

Lada dzień ruszy konkurs, w którym będę chciała zaprosić Was do zabawy- zwłaszcza tych, którzy nas znają, czytają i regularnie tu bywają.

Dzięki za ten rok i oby do następnego i kolejnych.

DSC_0307

4 thoughts on “rok wiele zmienia

  1. Iza pisze:

    :*
    To był pewnie niezwykły rok. A blogowanie wciąga 😉 życzę kolejnych
    Ja nie mogę uwierzyć, że za 4 miesiące powinnam wrócić do pracy (prawdopodobnie nie mam gdzie wracać), przecież Emil dopiero co się urodził 😉

    Polubienie

Skomentuj

