Motywacja przychodzi z nienacka

Dzień matki Polki każdy podobny, schematyczny podporządkowany dzieciom i obowiązkom domowym- rozumiesz to bo ja doskonale. Bywa, że rutyna zjada Cię od środka, niby wszystko w porządku, a Ty czujesz się stłamszona tym, że wszystko jest na Twojej głowie i nie masz czasu pomyśleć nawet nad najprostszymi sprawami.

U mnie tak właśnie przez pewien okres wyglądał każdy dzień. Mocno naładowany codziennymi obowiązkami, które sprawiały, że rutyna stawała się nie do zniesienia. Aż pewnego dnia nastąpił przełom- to ja jestem motorem, siłą do tego by czerpać przyjemność z życia, by cieszyć się każdym momentem, chwilą. By doceniać codzienność. Pisałam już o tym kiedyś tutaj , ale mając moją Ikrową dwójkę, a raczej trójkę licząc jeszcze tatuśka po prostu zapomniałam, że nawet codzienność potrafi być przyjemna, jeśli spojrzysz na nią łaskawym okiem. I tak się stało. Zobaczyłam, że także w tych obowiązkach każdego dnia tych samych stać mnie na uśmiech, żart, zadowolenie. Dzięki temu moja rodzina ma szczęśliwą mamę, która tworzy dobrą atmosferę, a ta udziela się dzieciom.

Motywacja jest drugim krokiem, bo chodzi nie tylko o to, by zobaczyć, że codzienność jest piękna, ale i każdego dnia zrobić coś tylko i wyłącznie dla siebie, nawet jeśli miałaby to być najbardziej banalna rzecz pod słońcem – zakup nowej szminki, 5 minutowa gimnastyka czy ciepła kawa! Znajdź ten moment dnia i pochwal się nim koniecznie!

Dzisiaj zagościł uśmiech na mojej twarzy, bo obudziły mnie uśmiechnięte Ikry, spotkałam się z przyjaciółmi, udało się pójść na basen z dziewczynkami, a  wieczorem jeszcze poćwiczyłam. Wszystko jest możliwe, jeśli tylko znajdziesz pozytywy, które łatwo przekujesz w swoje własne motywatory.

DSCF1648

I Wam życzę takich „kopniaków” do działania, dajcie znać, jak idzie, bo taka wspólna motywacja to dopiero doda nam energii.

Skomentuj

