gdyby Was nie było

moje życie byłoby niczym gdyby Was nie było

MOJE DZIECI nie mam pojęcia co mogłabym robić wieczorami, gdyby nie było Was moje Ikrzyce Małe, albo jak wyglądałby mój poranek. Życie było by strasznie nudne i egoistyczne bo nie miałabym komu poświęcać czasu, cierpliwości i siebie. A tak wiem, że cisza nie zawsze niesie za sobą relaks, a gotowany dwie godziny obiad może komuś nie smakować.

MÓJ MĘŻU mimo tego, że koszule nie zawsze masz wyprasowane, a samochód nigdy nie jest posprzątany – wiesz, ,że auta sprzątać nie lubię to bez Ciebie życie moje zupełnie straciłoby wartość i sens. Dzięki Tobie jestem mamą i żoną, dzięki Tobie mimo, że jestem wkurzona to zaraz się z tego śmieje, dzięki Tobie doceniam to co mam.

MOJA RODZINKO i najbliższa i dalsza, trochę przyszywana z racji zamążpójścia dobrze Was mieć, by nie czuć się na tym świecie samotnym, czuć przynależność i mieć tę świadomość, że jesteście

MOI PRZYJACIELE na których zawsze mogę liczyć, mimo, że nie zawsze blisko i na wyciągnięcie ręki, to już wielokrotnie się przekonałam, że zawsze można na Was liczyć

A TY KOMU JESTEŚ WDZIĘCZNY ZA TO, ŻE PO PROSTU JEST?

DSCF1081

Skomentuj

