sto procent macierzyństwa

Mój dzień niewiele różnił się od codzienności mimo, iż wszystkie mamy miały dzisiaj swoje święto. 

Dzień, jak co dzień pobudka,śniadanie, spacer, obiad zabawa i tak dalej i tak dalej. Każda mama to zna. Jednak z racji tego, iż to dzień mamy uświadomiłam sobie kilka rzeczy.

Mamą będę już zawsze i dopóki żyję staram się z mojego macierzyństwa wycisnąć 100 procent, dać się w pełni swoim dzieciom bo nie wiadomo, jak długo będą mnie mieć tutaj na ziemi. Dokoła choroby i wypadki zabierają coraz więcej młodych ludzi, więc nigdy nie wiesz czy to nie ostatnie momenty z bliskimi. Wiem, że to może być przerażające, ale kiedy uświadomisz sobie właśnie to, uświadomisz sobie również, że nie warto, by dni przelatywały przez palce, ale chcesz dać swoim dzieciom swoją stuprocenową miłość.

To 100 % nie zawsze wykorzystuje w pełni, są momenty, że nie daję rady i niecenzuralne słowa cisną się na usta, bo trafił się „ten dzień”, kiedy to dzieci sprawdzają granice mojej cierpliwości i wytrzymałości na fochy. Staram się przetrwać, by wieczorem znów patrzeć na te spokojnie śpiące buzie i rozpływać się nad ich widokiem.

Święto Matki było od zawsze, ale dopiero jako mama doceniam, że jest. Że jest ktoś kto mówi do mnie MAMUSIU KOCHAM CIĘ, kto będzie obecny w moim życiu  i sercu już zawsze .To święto mamy jest nie tylko 26 maja ale i w każdy inny dzień, kiedy  w mojej głowie pojawia się ta myśl : Jak cudownie być mamą.Dziękuję Wam moje kochane córeczki.

DSCF1113

DSCF1490

 

2 thoughts on “sto procent macierzyństwa

Skomentuj

