matka pracująca- czy kura domowa

każdy kto szukał pracy doskonale wie, że jest to mało przyjemne i niewdziędzne zajęcie. Do łatwych też nie należy zwłaszcza, kiedy przed takim wyzwaniem staje matka i to dwójki dzieci

w życiu każdej matki, która zajmuje się JEDYNIE domem i dziećmi przychodzi czas, kiedy to głównym pytaniem z jakim musi się zmierzyć jest : „KIEDY WRACASZ DO PRACY?”

Nie będę wymieniać, ile razy ostatnimi czasy ja sama musiałam odpowiadać na to pytanie. i chyba właśnie to pytanie jest w tym wszystkim najgorsze. Każdy ma wobec matki pewne oczekiwania : albo wraca do pracy tak szybko, jak się da bo przecież ile można z dzieckiem siedzieć w domu i nic nie robić, albo właśnie ocenia się ową matkę, że za szybko chce z domu wyfrunąć oddając się zdobywaniu kolejnych awansów.

Matka, myślę, że każda a już na pewno większość przeżywa rozterki- praca czy dziecko. Czy nie będzie tęsknić, czy nie jest za małe, czy za lat 23 nie powie matce, że nigdy mu nie towarzyszyła w dzieciństwie, bo ważniejsze było zarabianie pieniędzy. Z drugiej strony widzi koleżanki, które nie tracą czasu i pną się po szczeblach kariery, widzi znikające ciekawe propozycje pracy i boi się, że taka okazja może już się nie trafić.

Jeśli jesteś matką i przeżyłaś podobne chwile możemy sobie przybić piątkę. Właśnie oto stoję na tym życiowym zakręcie i pytam co dalej? Nikt nie jest mi w stanie odpowiedzieć co dla mnie i mojej rodziny będzie aktualnie najlepsze. Czy moje dzieci podziękują mi kiedyś za poświęcenie czy uznają za matkę – kurę domową. Cokolwiek by się nie działo sprawa mogłaby zostać rozwiązana za mnie i tak staram się myśleć. Porozsyłać wici i własne CV -ki i pozostawić swojemu biegowi. Po prostu zaufać – co ma się stać to się stanie. I postępować tak, by nie usłyszeć już sławetnego- kiedy wracasz do pracy, bo praca w domu też tą pracą jest.

DSCF1336

One thought on “matka pracująca- czy kura domowa

Skomentuj

