witajcie w naszej bajce

Pierwszy z wnętrzarskich wpisów, o których wspominałam . Młodsza Ikra lada dzień skończy 3 miesiące, a jej pokoik nareszcie gotowy w pełni – zapraszamy do nas.

Młodsza Ikra z racji swojego niemowlęcego wieku bardzo dużo do szczęścia nie potrzebuje, liczą się przede wszystkim  osobiste akcenty, drobiazgi . Meble pozostały po pokoju Starszej siostry, jednak cała reszta została stworzona tylko i wyłącznie dla Młodszej Ikry.

Osobiste dodatki, które wybraliśmy stworzyły spokojny, przytulny klimat, w którym Malutka czuje się wspaniale.

Łóżeczko użytkowane głównie w nocy ( zazwyczaj przesypia tu całe noce) posada pościel uszytą przez Fiszka . Postanowiliśmy wybrać odcienie bieli i szarości, które sprawią, że pokój w kolorze różu nie będzie cukierkowy. Pościel prezentuje się wspaniale i użytkuje, tak samo dobrze.

 

DSCF0806

Łóżeczko posiada elementy dekoracyjne, które dopełniają całości. Ręcznie szyte maskotki poduszka w kształcie chmurki oraz ręcznie szyte imię naszej Młodszej Ikry.

Długo zastanawiałam się, gdzie umieścić imię, jaką technikę szycia wybrać oraz jak wybrać kolory oraz strukturę materiałów, by pasowały do całości. Z pomocą przyszła mi Kasia z  Kolorowy Świat Katarzyny , która doradziła w fachowy sposób. Literki zachwycają wykonaniem.

DSCF0808

Elementem bez którego nie wyobrażałam sobie pokoju dziewczyn jest ramka z modlitwą do anioła stróża. W końcu trafiłam na coś co nie wygląda tandetnie, nie jest chińskie i pięknie komponuje się z dziecięcą wrażliwością. Polecam bardzo mocno te grafiki od She Koku . Nie spotkałam nic ładniejszego w tej tematyce.

DSCF0810

Ja sama przyznaję się do dwóch „tworów” pierwszy z nich to girlanda utworzona przeze mnie z koników morskich, które od jakiegoś czasu posiadałam, z racji wygranego konkursu. Druga rzecz to wykonane własnoręcznie pompony, może nie są idealne, ale satysfakcja dla mnie duża, że udało się wykonać je własnoręcznie.

DSCF0811

DSCF1066                              DSCF1068

Ostatnia „rzecz”, która należy do mnie to łóżko – tam karmię Młodszą Ikrę ,a dzięki poduszeczkom uszytym przez wspomnianą już Fiszkę moje plecy nie męczą się tak szybko, a urocze printy cieszą oko.

DSCF1069

Pokój Młodszej Ikry dzięki tym wszystkim elementom jest kolorowy, ale nie przeładowany, panuje w nim spokój i harmonia, tak bardzo potrzebna wszystkim niemowlakom.

Co najbardziej Wam się podoba?

2 thoughts on “witajcie w naszej bajce

  1. Iza D pisze:

    Pięknie. U nas dzieciaki mają wspólny pokój, jeszcze nie skończony, bo ramki czy półki czekają na zawieszenie.
    Zazdroszczę, że Nina śpi sama w łóżeczku. Emil też ładnie przesypia noce, ale śpi z nami w łóżku. Jakiś taki lęk mam by odłożyć go do łóżeczka (czego przy Poli kiedyś nie miałam).

    Lubię to

Skomentuj

