Jak zaprosiłam wiosnę do swojego domu

Chyba każdy jest spragniony ciepła, słońca i zieleni, my staramy się zaprosić wiosnę do siebie, zobaczcie jak.

Oprócz wiosennych porządków i postanowień o których już wspominałam tutaj wiosenny klimat staram się przywołać dodatkami w moim domu. Tym razem do pomocy zaangażowałam Starszą Ikrę, która chętnie mamie pomagała. Oto nasze propozycje i efekty wspólnej pracy.

Narcyzy w koronkowej odsłonie

Narcyzy postanowiłam umieścić w szklanym wazonie, którego wnętrze ozdobiłam koronką. Starsza Ikra pomagała mi dosypując ziemię do wazonu.

DSCF0731

DSCF0738

DSCF0742

Owsiane doniczki

Ten zwyczaj przyozdabiania domów na Wielkanoc pewnie jest Wam znany, ja postanowiłam pokazać go córeczce, która chętnie dorzucała ziarenka do wypełnionej ziemią doniczki. Efekty będą widoczne za kilka dni – wtedy uaktualnimy zdjęcia 😉

DSCF0749

DSCF0750

DSCF0753

DSCF0755

Starsza Ikra na zdjęciach mało się uśmiecha, bo każde zdjęcie w którym mówiłam, by się uśmiechnęła było poruszone, tak jak moje serce, gdy widziałam jej zaangażowanie w pracę. Kolejnym etapem będzie wykonanie wielkanocnych pocztówek.

Śliczne tęczowo – wiosenne spineczki widoczne na głowie Ikry zawdzięczamy Szpulince dla nas to na pewno nie pierwszy raz , bo spinki i opaski to nasza codzienność, a te bardzo nas urzekają.

A Wy, jak przywołujecie wiosnę i tworzycie wiosenny klimat?

One thought on “Jak zaprosiłam wiosnę do swojego domu

Skomentuj

