2 miesiące podwójnego szczęścia

Dziś tak jak i 2 miesiące temu padał śnieg, ale Ty córeczko jesteś już 2 miesiące starsza i coraz odważniej rozglądasz się dookoła, by poznawać świat.

Starsza siostra, tak bardzo przywykła do Twojej obecności. Kilka dni temu obudziła się i nie zastając Cię ze łzami w oczach przybiegła pytając gdzie jesteś. A Ty akurat byłaś tuż po śniadanku z maminej piersi.

Patrzę w kalendarz i widzę, jak dni same szybko przelatują i nie chcę, by przelatywały między palcami, chcę chłonąć każdą moją chwilę z Wami, by na starość wiedzieć i pamiętać co było w moim życiu najważniejsze i najpiękniejsze. I mimo, że czasami mam ochotę uciec, bo pokłady cierpliwości rodzicielskiej bywają mocno nadwyrężone to wiem, że w życiu liczą się te właśnie chwile spędzone z Wami.

Niebawem każda – szczególnie Starsza Ikra zacznie żyć swoim własnym życiem i mama będzie coraz mniej potrzebna.Teraz mogę się cieszyć z każdej chwili spędzonej z Wami, z nowych umiejętności, z nowych słów, gestów czy mimiki, którą zauważam na Waszych buźkach.

Nadszedł czas kiedy Młodsza Ikra wita mnie uśmiechem na twarzy, „grucha” patrząc prosto w oczy, jeszcze nie tak dawno Starsza Ikra raczyła mnie tym samym na „dzień dobry”, a teraz zwleka z łóżka z hasłem „MAMKO WSTAJEMY!” dobrze, że czasami przekupstwo w postaci poczytania ulubionej książeczki pomaga.

Dzięki dziewczynki, że jesteście całe zdrowe moje kochane razem już od 2 miesięcy.

DSCF0447

DSCF0572

Skomentuj

