Szybkie ciasto dla karmiącej

DSCF0352Wspominałam już o eliminacji nabiału w diecie, musiałam więc znaleźć przepis na ciasto, które mogę jeść, bo bez słodyczy nie wyobrażam sobie życia.

SKŁADNIKI:

owoce- ja wybrałam jabłka, potrzebowałam 4,5 sztuk

3 jajka

sól

szklanka cukru pudru

szklanka mąki

pół szklanki oleju

łyżeczka proszku do pieczenia

WYKONANIE:

Żółtka ucieramy wraz z cukrem pudrem, dodajemy mąkę, proszek do pieczenia, olej. Ciasto powinno mieć konsystencję zbliżoną do ciasta naleśnikowego. Białka ubijamy na sztywną pianę i mieszamy razem z ciastem.

Wysmarowaną tłuszczem i posypaną mąką formę napełniamy ciastem, następnie układamy owoce, ja użyłam jabłek pokrojonych w półksiężyce.Ułożonych dość gęsto.

Pieczemy w temperaturze 180 stopni przez około 30 minut.

Na koniec posypujemy cukrem pudrem.

SMACZNEGO!

Skomentuj

