Dziękuję córeczko

Moja mała Starsza Ikra już taka duża. Dzisiaj chwilę po północy minęły dwa lata odkąd Cię zobaczyłam. Mimo wszystkich niedogodności dnia codziennego, jak każda mama przyznam, że są to dwa najpiękniejsze, najbardziej zaskakujące lata w moim życiu.

Czas mija nieubłaganie szybko. Jeszcze nie tak dawno byłaś malutką kruchą istotą zależną tylko i wyłącznie ode mnie. Teraz coraz częściej wyrażasz swoje zdanie, pokazujesz, jak bardzo samodzielna jesteś, a ja widzę, że czas bardzo szybko ucieka.

Żyję dzień za dniem, widzę Twoje postępy, nowe umiejętności,rosnący zasób słów i uświadamiam sobie,że moje życie byłoby o wiele smutniejsze,gdyby Cię nie było.

Dziękuję za każdy uśmiech, za pojawiające się spontaniczne całusy i przytulanki,nawet za te wybryki z malowaniem po ścianach, bo dzięki temu wiem, że jesteś. Że dom nie jest pusty.

Uświadamiam sobie również, że Ty masz mnie i tatę przez te dwa lata wyłącznie dla siebie. Dopiero teraz kiedy pojawi się Twoja młodsza siostra, będziesz musiała nauczyć się dzielić, nie tylko wszystkim co posiadasz, ale także mamą i tatą. Jestem przekonana, że sobie poradzisz córeczko.

Za ten uśmiech każdego dnia, za wszystkie psikusy, za energię,którą posiadasz DZIĘKUJĘ. Rośnij radośnie, delektując się każdym momentem życia, skupiając się tylko na tym co naprawdę ważne, by kochać i być kochanym. Niech zdrowie nadal dopisuje Ci tak, jak do tej pory, a uśmiech nigdy nie znika z Twojej twarzy.

Kochamy Cię.

DSCF3483   DSCF9803

One thought on “Dziękuję córeczko

Skomentuj

