Ogarniam przestrzeń – podsumowanie października

Dzień za dniem, godzina za godziną i październik przeminął. Mam nadzieję, że Wam równie pracowicie i przyjemnie, jak mi. Czy wszystkie cele zostały osiągnięte? Sami zobaczcie.

Nawiązując do październikowego planu na ogarnianie przestrzeni tutaj zdaję Wam relację z tego czego dokonałam albo i nie 😉

DZIEŃ I – POSPRZĄTAJ SWOJĄ TOREBKĘ

Oczywiście zadanie wykonałam, jednak po tygodniu niestety trzeba by było czynność powtórzyć. Czy znacie, jakieś magiczne triki, by jednak porządek w damskiej torebce zachować?

DZIEŃ II- NAPRAW UBRANIA

Zrobione!

DZIEŃ III – UMYJ OKNA

Te które zostały umyte, po 2 dniach znów ozdobione były paluszkami Starszej Ikry. Nie wszystkie jednak w ogóle ruszyłam. Dlaczego? Na zewnątrz trwają jeszcze prace budowlane wokół domu, dlatego nie chcę wykonywać syzyfowej pracy. Mam nadzieję, że zdążę jeszcze prze Bożym Narodzeniem to ogarnąć.

DZIEŃ IV -POSPRZĄTAJ BALKON

Tutaj, jak najbardziej zadanie wykonane.

DZIEŃ V – POSPRZĄTAJ SZAFKĘ ZE SZKŁEM

To również. Zauważyłam jednak nadmiar tego co posiadam, co z tym zrobić, jakieś pomysły?

DZIEŃ VI – KUP KALENDARZ, TERMINARZ NA NOWY ROK

Mój mąż zakupił, a ja nie. Wciąż szukam idealnego wzoru.

DZIEŃ VII – PRZYGOTUJ SIĘ NA ŚWIĘTO ZMARŁYCH

Chyba każdy zdążył.

DZIEŃ IX – KUP ARTYKUŁ WYPOSAŻENIA WNĘTRZA

Kupione. Ciekawi co to .  Niebawem na blogu.

DZIEŃ X  – ZRÓB LISTĘ DLA PARTNERA

Lista zrobiona i codzienna motywacja dla Ikrowego taty też jest.

DZIEŃ XI – ZANIEŚ BUTY DO SZEWCA

Jutro polecę obiecuję. Ale kozaki niestety przydałyby się nowe, wciąż szukam idealnych dla matki 2 dzieci (obcas odpada) w rozsądnej cenie.

DZIEŃ XII – ZRÓB LISTĘ ZAKUPÓW MIKOŁAJKOWO-ŚWIĄTECZNYCH

Lista powoli tworzy się w mojej głowie. Pomysły na świąteczne prezenty dla Starszej Ikry póki co mam.

DZIEŃ XIII – ZASZALEJ W SECOND HANDZIE

Jeśli chodzi o mnie to nie muszę mieć tego na liście i tak szaleję tam zbyt często.

DZIEŃ XIV – ZRÓB PORZĄDEK W APTECZCE

Zrobione. I domowe syropy też.

DZIEŃ XV – POĆWICZ

Ćwiczę conaj mniej 2 razy w tygodniu plus długie spacery, bo złota polska jesień zachęca. .popatrz tutaj

DZIEŃ XVI – KUP DZIECKU NOWĄ KSIĄŻKĘ

Gdzie nie zajrzę – tam kupuję, ostatnimi czasy Świnkę Peppę w jęz. angielskim

DZIEŃ XVII – ODWIEDŹ FRYZJERA

Nie byłam, ale planuję w grudniu. Mam długie i zdrowe włosy, więc moja wizyta u fryzjera- 2, 3 razy w roku maks.

DZIEŃ XVIII –  NAPISZ KARTKĘ DO PRZYJACIELA

Nad tym muszę popracować.

DZIEŃ XIX – ZRÓB NIESPODZIANKĘ SWOJEMU PARTNEROWI/MĘŻOWI

Myślę, że w przypadku naszej Ikrowej Rodzinki niespodzianki robimy sobie dość często.

DZIEŃ XX –  UPORZĄDKUJ POKÓJ DZIECKA

Porządkowanie raz w tygodniu, więc mam pewne nadwykonanie.

DZIEŃ XXI – UPIERZ ZASŁONY, FIRANKI, KOCE

Firanek i zasłon w moim domostwie brak, koce już uprane 🙂

DZIEŃ XXII – POSPRZĄTAJ GENERALNIE ŁAZIENKĘ

Łazienka razy dwa i sprzątanie razy dwa też zrealizowane.

DZIEŃ XXIII – ODGRUZUJ DAWNO NIE SPRZĄTANE POMIESZCZENIE

Odgruzowałam cały dom, pozostały małe nefralgiczne miejsca, która pozostawiłam Ikrowemu tacie, bo On kyje w nich swoje skarby.

DZIEŃ XXIV – ODDAJ ZBĘDNE RZECZY  DO RECYKLINGU

Ja zajęłam się ciuchami. A Ikrowy tata jeszcze musi się rozprawić z całą resztą- czytaj butelki i wszelkiego rodzaju złom. A zapomniałam o elektro śmieciach. Przygotowane trzeba tylko oddać.

DZIEŃ XXV – UPORZĄDKUJ SWÓJ PRZEPIŚNIK

Przygotowany do wyklejenia, bo wzbogacił się o nowe przepisy – niebawem na blogu.

DZIEŃ XXVI – UGOTUJ LUB UPIECZ COŚ NOWEGO

Patrz punkt wyżej – niebawem troszkę kulinarnych inspiracji.

DZIEŃ XXVII – STWÓRZ ALBUM ZE ZDJĘCIAMI

Folder „Do wywołania” na pulpicie już posiadam. Teraz czas oddać do fotografa.

DZIEŃ XXVIII – ZAINWESTUJ W ZIMOWĄ BIELIZNĘ

Zakupione, chyba że św. Mikołaj doda jeszcze coś od siebie.

DZIEŃ XXXIX – WYRZUĆ ZBĘDNE POJEMNIK

Też zrealizowane.

DZIEŃ XXX – WYBIERZCIE SIĘ GDZIEŚ CAŁĄ RODZINKĄ

Wybraliśmy się dziś na długi, całkiem przypadkowy spacer. Niestety dalsze wyjazdy nadal utrudnione ze względu na brak auta, które nadal się naprawia.

Myślę, że miesiąc całkiem dobrze przepracowany, jeśli chodzi o domowe porządki. W listopadzie nastawiam się na przygotowania do Świąt Bożego Narodzenia tzn. przygotowanie planu działania. I listy prezentów.i listy potraw. Poza tym gromadzenie wyprawki dla Młodszej Ikry, warto przygotować się troszeczkę wcześniej bo trymestr III już się zaczął.

 

ps. a na zdjęciu jesień ze Starszą Ikrą w tle.DSCF9416

Dodaj komentarz