Kreatywna zabawa z 2 latkiem- POCZTÓWKA

Jak sprawić przyjemność komuś bliskiemu za sprawą naszego szkraba. Choć małe rączki niekoniecznie jeszcze ładnie malują możemy wykonać wspólnie mulinową wyklejankę.

Moje zabawy ze Starszą Ikrą trochę już znacie. Poczyniłam już nie jeden wpis na ten temat.Wpisy tutaj i tutaj.

Kolejnym przykładem wspólnych działań jest zabawa plastyczna.

Akurat nadarzyła się okazja, by złożyć życzenia z okazji ślubu, a że Starsza Ikra nie wybierała się osobiście na tę uroczystość stwierdziłam, że może mieć swój wkład w postaci własnoręcznie ( no z delikatną pomocą mamy) wykonanej kartki.

CO BYŁO POTRZEBNE?

Kartka sztywnego papieru

Mazak

Muślina

Nitki piórka

Koronka

Klej

Motywem przewodnim był ślub, więc moim nakładem sił narysowałam dwie osoby- kobietę i mężczyznę. Nie mam wielkich zdolności plastycznych jednak chyba się udało.

Następnie wycinałam kawałki muśliny i wraz Ze Starszą Ikrą próbowałyśmy komponować obrazek. Klej do wszystkich powierzchni był nam niezwykle pomocny.

Efekt końcowy dla mnie wyszedł zadowalający, mam nadzieję, że nowożeńcom też sprawił radość.

Mi i Starszej Ikrze na pewno  ta wspólna praca plastyczna przyniosła wiele zadowolenia – teraz obmyślamy sposób na wykonanie kartek bożonarodzeniowych.

O efektach damy znać.

Przed :

.DSCF9021

 

Po:

DSCF9023

Skomentuj

