Podsumowanie ogarniam przestrzeń cz.I .

Ogarniam przestrzeń cz. II już mocno zaawansowana, nadszedł czas by podsumować to co działo się podczas części I. Mimo, że nie wszystko w 100 % udało się zrealizować, to i tak nie jest źle.

Sami zobaczcie :

DZIEŃ I – ODDAJ LUB SPRZEDAJ TO CO ZBĘDNE

Jest jeszcze kilka rzeczy, które czekają na swojego właściciela, jednak coś się ruszyło. Pozbyłam się części rzeczy. Oddałam znajomym, potrzebującym . Były i takie, które wzbogaciły skarbonkę Starszej Ikry, bo udało się je sprzedać dzięki portalom aukcyjnym.

DZIEŃ II – SPĘDŹ CZAS Z WŁASNYM DZIECKIEM

Starałam się znaleźć każdego dnia choć godzinkę, by być w 100 % z moja Starszą Ikrą. Zwłaszcza, że czas sam na sam we dwie nieuchronnie dobiega końca. Nasze pomysły znajdziecie tutaj.

DZIEŃ III – ODWIEDŹ KOSMETYCZKĘ

Też odhaczone. Nawet 2 lub 3 razy…ale to ze względu na to, że trafiło się wesele 🙂

DZIEŃ IV – UPORZĄDKUJ REKLAMÓWKI

Nie było trudno, a ich ilość mocno zmalała, tak, że mam wrażenie, że mi ich zabraknie.

DZIEŃ V – USUŃ ZBĘDNE APLIKACJE W TELEFONIE

Zmieniłam telefon 😉 sprawa sama się rozwiązała.

DZIEŃ VI – UPORZĄDKUJ PULPIT KOMPUTERA

Komfort pracy przy kompie teraz to jakieś + 100 🙂 nic mnie nie rozprasza.

DZIEŃ VII – ODDAJ DO NAPRAWY ZEPSUTE RZECZY

Tutaj niestety nie mam się czym pochwalić. Zepsuty tablet nadal na półce, a to ze względu, że zaginęła mi faktura zakupu. Nie oddaję do naprawy, mają nadzieję na to, że się znajdzie.

DZIEŃ VIII – UŁÓŻ BIŻUTERIĘ, UPORZĄDKUJ TOALETKĘ

🙂 zrobione, choć nowy bałagan dzięki zdolnościom Starszej Ikry na nowo tam zagościł.

DZIEŃ IX – POSPRZĄTAJ POKÓJ DZIECINNY

Udało się i póki co nie jest najgorzej. Trzeba jednak mocno pilnować, żeby co wieczór zabawki trafiały na swoje miejsce.

DZIEŃ X – POZBĄDŹ SIĘ RZECZY, Z KTÓRĄ JESTEŚ ZWIĄZANY

hm pozbyłam się części ubrań, które wydawały mi się całkiem ok. Nie wiem czy byłam z nimi związana, ale jednak zalegały mi niestety.

DZIEŃ XI –  UPORZĄDKUJ BUTY

Zrobione. Letnie buty schowane. Zimowe buty przyniesione. Buty dla córy na zbliżającą się zimę też kupione.

DZIEŃ XII – WYWOŁAJ ZDJĘCIA

Zadanie w trakcie. Nadal czekam, aż zapełnię folder do wywołania wyślę a później obejrzę zamówione zdjęcia w albumie 🙂

DZIEŃ XIII – UPORZĄDKUJ UBRANIA

Lato schowane, w szafie królują swetry i spodnie.

DZIEŃ XIV – POSPRZĄTAJ BIURKO

U mnie to nawet całe biuro 😉 tzn. pokój biurowy. Czas jeszcze by Ikrowy Tata się wykazał i powiesił na ścianach co trzeba 🙂

DZIEŃ XV – ZRÓB JESIENNE PRZETWORY

Oj robię robię, piekę, gotuję, korzystam z bogactwa jesieni.

jeden przepis tutaj , a drugi tutaj.

DZIEŃ XVI – ZOSTAW 3-4 ZESTAWY UBRAŃ PO DOMU

Nadmiar chyba mi nie grozi,przy dziecku przebieram się kilka razy dziennie, a pranie niustannie wychodzi z pralki, więc muszę mieć kilka zestawów.

DZIEŃ XVII – UPORZĄDKUJ DOKUMENTY

Jestem w trakcie. Muszę się przekopać jeszcze przez 3 kartony dokumentów, niepotrzebne spalić,a te potrzebne posegregować. Plis dopingujcie mnie!

DZIEŃ XVIII – UMYJ I POSPRZĄTAJ AUTO

Z racji awarii auto od kilkunastu dni stoi u mechanika. Niestety musiałam dodać sobie to w tym miesiącu.

DZIEŃ XIX – WYRZUĆ ZUŻYTE RZECZY

W tym jestem mistrzem. Za każdymi porządkami wyrzucam to co zbędne.   Bierzcie przykład..

DZIEŃ XX – UPORZĄDKUJ SZAFKĘ Z KAWĄ I HERBATĄ

Zrobione.

DZIEŃ XXI – ZRÓB PORZĄDEK Z KSIĄŻKAMI

Przejrzane, czas by wystawić na portalu aukcyjnym bądź oddać komuś potrzebującemu , ciekawemu .

DZIEŃ XXII –  ZRÓB PORZĄDKI W OGRÓDKU

Tyle ile mogłam zrobiłam i w ciąży był to naprawdę nie lada wyczyn. Ale część jesienna ogarnięta. Oby wiosną było podobnie.

DZIEŃ XXIII – ZRÓB PORZĄDEK W SZAFIE DZIECKA

Zrobione –  część wydana, część sprzedana. Braki uzupełnione. Mam jeszcze trochę na zbyciu. Ktoś chętny?

DZIEŃ XXIV – ZRÓB PORZĄDEK W POCZCIE ELEKTRONICZNEJ

Robię codziennie, dzięki temu nie mam bałaganu.

DZIEŃ XXV – ODWIEDŹ DENTYSTĘ LUB INNEGO SPECJALISTĘ

Byłam u dentysty. Teraz czas na Starszą Ikrę. O tym niebawem na blogu.

DZIEŃ XXVI – ZRÓB COŚ NOWEGO

Wzięłam się za szycie. Czapka dla Ikry 🙂 Planuję mały konkurs – kto chętny na czapkę ?!

DZIEŃ XXVII – ZRÓB PORZĄDEK W PŁYTACH DVD/CD

Zrobione przy okazji sprzątania biurka i biura.

DZIEŃ XXVIII – NAOSTRZ NOŻE

W tym mistrzem jest Ikrowy Tata. też odhaczone.

DZIEŃ XXIX – UMYJ PRALKĘ I ZMYWARKĘ

Zmywarka umyta,  a pralka czeka.

DZIEŃ XXX – PRZESADŹ KWIATY

Nie posiadam takich wymagających przesadzenia tyle w ramach wstępnych oględzin.

Jak Wasze obowiązki, są zrealizowane. Przypominam o akcji październikowej!

ogarniam przestrzeń – październik

Pozdrawiam

One thought on “Podsumowanie ogarniam przestrzeń cz.I .

Skomentuj

