Liebster Blog Award trafił się też mi.

Jeśli jest ktoś, kto chciałby dowiedzieć się czegoś więcej na mój temat to ten wpis jest dla niego. Dzięki nominacji od Sebucja kilka słów więcej o mnie.

Zestaw pytań, który otrzymałam sprawił, że musiałam troszeczkę pogłówkować nad niektórymi odpowiedziami, ale były i takie na które obudzona w środku nocy odpowiedziałabym śpiewająco.

Oto i one, pytania i odpowiedzi:

  1. Mój najpiękniejszy dzień w życiu…

Nie ma jednego konkretnego dnia, jest ich wiele , bo całe życie jest piękne. I dzień mojego ślubu i dzień narodzin córki, ale te zwyczajne dni bez pośpiechu, ze wspólną radością rozchodzącą się po całym domu są piękne.

2. Gdybym mogła wybrać się w podróż marzeń, pojechałabym…do Izraela. Wcale nie odległe i nieosiągalne, ale na daną chwilę to jednak nadal pozostaje marzeniem.

3.Macierzyństwo nauczyło mnie…cierpliwości, tego, że nie wszystko da się zaplanować i radości z wielu bardzo niepozornych i zwyczajnych spraw.

4. Dres czy sukienka? Mój ulubiony strój to…sukienka, Uwielbiam sukienki, jednak dres jest tym strojem w którym czuję się najwygodniej i odkąd jestem mamą baaardzo często mi towarzyszy.

5. Najbardziej denerwuje mnie w ludziach…niesłowność i nieszczerość. Lepiej walić „prosto z mostu” niż ubierać wszystko w piękne nic nie znaczące słówka.

6.Gdybyś mogła zmienić coś na świecie, co by to było? Chciałabym znać świat bez nienawiści, gdzie króluje miłość i bezinteresowność. Nie tak, żebyśmy spijali sobie z dziubków, ale by zwykła życzliwość była podstawą egzystencji.

7.Najczęściej płaczę gdy…jestem szczęśliwa albo bezsilna.

8.Dlaczego zaczęłaś pisać bloga? Chciałam zostawić coś dla moich córek. Trochę wspomnień z ich dzieciństwa, gdy już będą pyskującymi nastolatkami lub szalejącymi studentkami.

9. Jesteś marzycielką, romantyczką czy może twardo stąpającą realistką? Chyba każdym z tych trzech po trochu, w zależności od sytuacji i nastroju.

10.Miłość jest dla mnie…najważniejsza, jak wcześniej pisałam powinna być podstawą egzystencji nie tylko do najbliższych, ale do każdego człowieka. Trzeba się jej uczyć każdego dnia i rezygnować z własnego egoizmu, bo egoistą jest każdy z nas.

11. Gdyby nie moje dzieci…byłabym sfrustrowaną trzydziestką, która pnie się gdzieś na drabinie kariery.

Teraz kolej na mnie i tak nominuję :

Puffa

Niezbędnik Kobiety

Niebałagankę

Mamine Skarby

Maj – Ka – love

Młoda Matka

Z Filiżanką Kawy

Wokół Dzieci

Tak Nieidealni

Mała Rzecz a Cieszy

Ma i Lu

Pytania ode mnie:

  1. Co zmienił w Twoim życiu blog…
  2. Kto jest dla Ciebie autorytetem…
  3. Rodzina to znaczy…
  4. Z kim ze znanych osób chciałabyś porozmawiać…
  5. Dziecko ….
  6. Największa radość w moim życiu to…
  7. Moje przyjemności to…
  8. Książka czy film…
  9. Kariera znaczy dla mnie…
  10. Kto to jest przyjaciel…

Życzę powodzenia, liczę na wyrozumiałość i pozdrawiam nominowanych 🙂

liebster

2 thoughts on “Liebster Blog Award trafił się też mi.

Skomentuj

