Czym jest przyjaźń ?

Dziś nie napiszę o ciąży, dziś nie napiszę o dzieciach. Dziś po prostu napiszę kim jest przyjaciel. 

Słowo w dzisiejszym świecie mocno nadużywane. To coś więcej niż znajomy na portalu społecznościowym. To ktoś więcej niż kumpel, z którym w piątkowy wieczór pijesz piwo. To nie ten, który ciągle Ci przytakuje, sprawia, że Twoje poczucie wartości wzrasta do poziomu maks.

Dla mnie to ktoś, kto wie o mnie więcej, niż ja sama jestem w stanie o sobie pomyśleć. Kto wysłucha, kiedy mam doła i kto powie ogarnij się w końcu, gdy moje ego zacznie brać górę. To ktoś komu nie boję, nie wstydzę powiedzieć się wszystkiego co leży mi na sercu i języku, choćby były to największe „duperele”.

To ktoś komu nie bałabym się powierzyć psa, dziecka domu czy samochodu, a nawet bardziej osobistych rzeczy.

To ktoś, kto wkręci mnie niesamowicie robiąc największą niespodziankę w ostatniej 30 latce.

Ktoś kto odbierze telefon zawsze, by wysłuchać, pośmiać się czy dowiedzieć się, jako pierwszy, że jestem w ciąży/zaręczyłem się/jestem chory (niepotrzebne skreślić).

Wreszcie to ktoś z kim mogę nie widzieć się miesiącami, ale będzie wiedział co u mnie słychać i co mnie obecnie zajmuje ( w dobie masowej komunikacji, nawet na drugim końcu globu nie jest to trudne).

I nawet jeśli czasem coś zawiedzie to oboje potrafimy się do tego przyznać, że coś się stało, ale mimo wszystko jesteśmy ponadto i dalej potrafimy rozmawiać i o poważnych rzeczach i o duperelach.

To ktoś kto może być daleko, jeśli chodzi o odległość, ale blisko jeśli chodzi o serce.

I mimo, że  mi przykro, bo sytuacje życiowe zmuszają, by przyjaciel nie zawsze był na wyciągnięcie ręki to kibicuję Mu/ Jej ze wszystkich sił w życiowych planach i przedsięwzięciach.

Tekst dedykowany…osoby zainteresowane same się zorientują.

 

 

 

7 thoughts on “Czym jest przyjaźń ?

  1. Małgosia K. pisze:

    I od razu lepszy dzień się szykuje :* Będę pracować nad tym, abyś we mnie też kiedyś znalazła Przyjaciela 😀 Bo mieć taką Przyjaciółkę jak Ty, to naprawdę wielkie szczęście :* ❤ Ale wiem, że przyjaźń buduje się latami i że prawdziwa, głęboka, szczera i wieczna przyjaźń wymaga czasu… Chociaż dla mnie już jesteś najbliższą mi (nie z rodziny) osobą :* I choć jeszcze nie śmiem nazwać Cię przyjaciółką, bo chyba za mało o sobie wiemy, to gdzieś w głębi serca czuję, że coś rośnie 😉 Miłego dnia Paulinko :* Ucałuj starszą Ikrę a młodszą pomiziaj po stópce 😉 U nas pierwsza noc bez gorączki 😀

    Polubione przez 1 osoba

  2. AgentkaSky pisze:

    Moja Kochana pięknie to napisałaś. Dziękuje, że jesteś bo dzięki Tobie nauczyłam się co w życiu jest najważniejsze, czym jest wybaczenie. Dzięki Tobie wiem kim jestem ja sama.. bo przy Tobie nie muszę nikogo udawać… przecież” wzięłaś” mnie z całym pakietem wad 😉
    P.S fajnie, ze Cię mam, zwłaszcza w ty trudnym okresie, inaczej bym zwariowała;-) buziole siostra;-*

    Polubienie

Skomentuj

