Bycie mamą sprawia,że są sprawy o których nie miałaś pojęcia.

Dziś troszkę pół żartem, pół serio. Są sprawy o których nie miałam pojęcia, zanim nie pojawiła się Starsza Ikra. Niektóre z nich mogą dziwić,  śmieszyć albo budzić obrzydzenie, ale każda mama  chyba przyzna mi rację …

  • Kąpiel w towarzystwie gumowych zabawek

Wczoraj mnie to zaskoczyło, wchodząc do wanny nie zwracam już nawet uwagi, że są tam zabawki córki. Zupełnie, jakby były tam od zawsze.

  • Dojadanie po dziecku

Apetyt Starszej Ikrze raczej dopisuje, dlatego często nie da się przewidzieć, ile zje lub czy akurat w tym momencie dana potrawa jej zasmakuje i tym samym ja jestem zmuszona dojeść to czego córa nie skończyła.

  • Brak prywatności w toalecie

Nie przypuszczałam, że drzwi od toalety nie będą potrzebne, inaczej może nawet bym ich nie kupowała. Przecież za każdym razem, kiedy ja udaję się tam gdzie król piechotą chodzi, zaraz za mną idzie i Ikra.

  • Posiłki w „nadzwyczajnych” okolicznościach

Każdy kto zaczyna przygodę z nocnikowaniem musi się przyzwyczaić to obecności tronu na środku salonu. Ostatnio jadłam obiad słysząc co chwilkę „Kupa” i robiąc sobie przerwy w jedzeniu w celu opróżniania zawartości tronu. O nudzie przy posiłku można zapomnieć.

  • Jazda samochodem staje się „prostsza”

…gdy co chwilę sięgasz ręką podając dziecku butelkę z piciem, misia, ciastko (niepotrzebne skreślić ).

Mimo wszystko chyba żadna mama nie zamieniłaby tych niedogodności na stan wcześniejszy, kiedy jeszcze mamą nie była.

To są tylko wierzchołki „góry lodowej” ta, listę można by spokojnie wydłużać- może pomożecie 😉

Piszcie w komentarzach.

DSC_0672

2 thoughts on “Bycie mamą sprawia,że są sprawy o których nie miałaś pojęcia.

  1. Iza D pisze:

    Prawda. Chociaż, ja nie dojadam. Bo zazwyczaj sama nie mieszczę, zresztą na wpół wymemłanego nie zjem 🙂 A w samochodzie jest spokój, jakoś tak fotelik ma dobroczynny wpływ na Polkę i siedzi spokojnie, nawet nie gada. Już nawet myślałam by zabierać go do domu, może też tak podziała 😛
    Drzwi od łazienki są bez sensu- i tak się nigdy nie zamykają, a i nie raz, nie dwa, kaczuszka na mnie łypie podczas kąpieli 😛

    Lubię to

Skomentuj

