30 lat minęło…

Jutro, a w zasadzie dziś w nocy (matki zawsze pamiętają godzinę narodzin – ja urodziłam się 00:45 tak mówi moja mama) kończę 30 lat . Po wczorajszym dość ciężkim wieczorze, kiedy to Starsza Ikra stłukła sobie rękę i płakała rzewnie cały wieczór,  Ikrową Mamę leżącą pośrodku łózka między Ikrowym Tatą,a Starszą obolałą Ikrą naszły myśli egzystencjalne.

Jestem szczęśliwa ot tak po prostu.

Mimo tych 30 lat, które już z życia umknęły.

Trzeba to podkreślić jestem szczęśliwa, mimo, że wiele osób pewnie nie potwierdziłoby tego faktu, patrząc na moje „osiągnięcia”.

Nie mam stałej pracy, będąc mamą w ciąży raczej wymarzonym potencjalnym przyszłym pracownikiem też nie jestem.I ZUS raczej też za mną nie przepada.

Nie pnę się w karierze korporacyjnej ku szczytom, nie mam nawet 5 cyfrowej kwoty na koncie, a i z tą 4 cyfrową czasami ciężko.Nie mam swojego pierwszego miliona na koncie.

Nie mam w pełni umeblowanego designerskiego mieszkania tudzież domku na wsi. Ba nawet remonty są mocno ograniczone, zależą od zapełnienia się skarbonki, tak by starczyło na kolejną rzecz. Obecnie marzeniem jest położenie płytek w kuchni.

Na prawdziwych wakacjach all inclusive jeszcze nie byliśmy rodzinnie, jako panna i narzeczona też nie byłam. Malediwy, Hawaje jeszcze na mnie czekają.

To co jest moim bogactwem to ONI, cała Ikrowa rodzina.

To świadomość, że jesteśmy zdrowi, że mamy siebie , że czerpiemy radość z codzienności.

To Ikrowy tata (który wcale nie obsypuje mnie na codzień kwiatami), który potrafi rozumieć mnie bez słów,  kocha mnie taką jaką jestem i sprawia, że każdego ranka chce mi się wstać do wszystkich obowiązków – śniadanek, obiadków i kolacji, układania ubrań w szafie i robienia prania 5 razy w tygodniu.Bo mam dla Kogo.

To Starsza Ikra, która jednym swym MAMUŚ kruszy serce, a każdy uśmiech czy nowa umiejętność sprawia, że łzy szczęścia napływają same do oczu.Dziś słyszałam pierwszy raz jak podśpiewuje przy bajce.

To Młodsza Ikra, która coraz mocniejszymi kopniakami (które poczuł już nawet Ikrowy Tata) udowadnia, że jest. Że jest kolejna osoba do kochania.

To przyjaciele, którzy są, na których zawsze można liczyć.

To świadomość, że nie kapie na głowę, że mam z  czego przygotować obiad by spotkać się z całą rodziną.To świadomość, że jeszcze wiele przede mną.

To radość codzienności, poranków (nawet o 6.30) i cichych spokojnych wieczorów.Kawy wypitej w spokoju i czytania książki, choćby tylko 5 minut nim zasnę.

To radość oglądania świata. Dziś piękny, ogromny księżyc za oknem.

 

Życzę sobie na te urodziny bym przez kolejne 30 lat właśnie tak postrzegała świat . Radość codzienności i spełnienie. To wszystko co w życiu ważne. I ta świadomość, że mam dla kogo.

12031112   to ja, jakieś 29 lat temu .

6 thoughts on “30 lat minęło…

  1. Małgosia K. pisze:

    Piękne słowa Paulinko ❤ Aż się wzruszyłam i sama się zastanowiłam czy te kilka "ważnych" rzeczy, które tak mnie martwią naprawdę jest tego wartych…
    A urodziny masz w naszą rocznicę ślubu 😉
    Teraz tylko zaspiewam Ci wirtualne STO LAT ale jak tylko godzina zrobi się bardziej ludzka, spodziewaj się telefonu ode mnie :-*

    Polubienie

  2. Agata Wierzgacz pisze:

    Ja też Ci tego życzę 🙂 tak jakbym to ja pisała o sobie samej 😉 nie mam pracy , chyba że kura domowa to zawód , nie mam willi , dwa razy byliśmy na Chorwacji ale bez all inclusive 😉 Cieszę się, że wspaniałego syna , córeczkę i męża 🙂 Są całym moim światem ❤

    Polubienie

  3. Weronika Klewek pisze:

    Pięknie napisane! Również nie mam tych rzeczy które wymieniłaś a mimo to jestem szczęśliwa. Najszczęśliwsza na świecie bo za 2 tygodnie będę miała swoją mała rodzinkę którą już kocham bez granic 😊
    Ważne aby doceniać to co mamy 😊

    W. Klewek

    Polubienie

Skomentuj

