2 kreski – chłopiec czy dziewczynka -największa miłość

u progu kolejnej już wizyty kontrolnej, która nastąpi jutro muszę poczynić ten tekst.Jest bardzo prawdopodobne, że dowiem się, kto miesza od tych kilkunastu tygodni pod moim sercem .

Ale od początku…

Dwie kreski na teście i niedowierzanie, że tak szybko się udało. Przy pierwszej Ikrze troszkę to trwało- może nie wieki, ale dobre pół roku. Oczywiście oczekiwanie, okres ciąży i wszystko co z tym związane było nowe, nieznane i niezwykłe. i niezwykle ekscytujące oczywiście.

Jak było teraz? Od decyzji do dwóch kresek na teście minął miesiąc, jeden cykl i już. Ktoś nad naszą Ikrową rodzinką czuwa, skoro ziszcza plany. Oczywiście radość wielka, ale dla mnie i bardzo duże zaskoczenie, że już. Ot tak, że trzeba zmieniać plany, że wszystko się zmieni, że starsza Ikra będzie miała rodzeństwo i jak ja podzielę tę miłość!

Czym różni się póki co ta ciąża- tym, że mam dla siebie i brzucha znacznie mniej czasu, bo starsza Ikra skrzętnie mi go wypełnia. Wyglądam podobnie, czuję się tak samo dobrze, więc typowanie płci rozpoczęło się…

Każdy może podać swój typ- wy też chcecie? Bardzo proszę, zbieram losy, przy okazji możecie podrzucić jakieś imię do puli- może się spodoba 🙂 Za każdy typ 10 PLN 😉 żarcik

Oczywiście dajcie znać w komentarzach co myślicie boy or girl?

Typy i rady słyszę zewsząd – fajnie by było gdyby była parka, to najczęściej powtarzane zdanie przez rodzinę i znajomych. Nie denerwuję się, nie oburzam, że każdy wydaje komentarz na temat zawartości mojego brzucha. Jest to chyba typowe i trzeba przyjąć, a zresztą odbieram to jako troskę. Ludzie lubią przeróżne zgadywanki , zagłębianie się w to co nieznane , na co nie mają żadnego wpływu. Nikt przecież Bogiem nie jest i nie wie, jaki On sam miał zamysł na Ikrową rodzinę.

Wyglądam podobnie, więc biorąc pod uwagę tylko ten aspekt możnaby sądzić, że w brzuchu mieszka dziewczynka. Jednak biorąc pod uwagę kształt brzuszka to jest trochę inny i tu ktośby mógł powiedzieć, że będzie chłopiec. Jednak ja sama wiem, że po pierwszej ciąży mój brzuszek zmienił się, więc i teraz przybiera inny kształt. i tyle.

Co ja sama myślę, co bym chciała? ZDROWE DZIECKO, które będzie można kochać i z którego można będzie czerpać radość codzienności, tak jak to mamy przy starszej Ikrze 🙂

Jeśli będzie to dziewczynka starsza Ikra będzie miała z kim się bawić, będzie mieć przyjaciółkę  i w przyszłości będą długie kolejki do łazienki. Z praktycznych rzeczy wykorzystam część rzeczy, których starsza Ikra, nie użyła, nie zniszczyła i które mogłyby posłużyć niejednemu dziecku jeszcze. I jedyny wolny pokój, jaki posiadamy jest różowy, więc zaoszczędzi się ma malowaniu 😉

A jak będzie chłopiec to będzie parka, i przy trzecim dziecku może ludzie już nie będą musieli obstawiać 😉 Poza tym trzeba będzie przemalować pokój, więc znowu rozwinę się malarsko i designersko w tworzeniu pokoju dla chłopca .

I tak dobrze i tak dobrze najważniejsze jest zdrowie i to by dzieci otoczyć największą miłością.

A co wy o tym myślicie? Czy płeć ma znaczenie? Czy inni mają prawo ingerować w zawartość naszego brzucha?

Czy to będzie chłopiec czy dziewczynka? Imię w komentarzu mile widziane

ps. zdjęcie to wspomnienia z pierwszej Ikrowej ciąży

????????????????????????????????????

by Natalia Cieślak

????????????????????????????????????

by Natalia Cieślak

3 thoughts on “2 kreski – chłopiec czy dziewczynka -największa miłość

  1. Iza D pisze:

    I kto miszeka w brzuszku? Ja nie wiem jeszcze nic, ale mi wszystko jedno. Serio. Jakoś nie nastawiam się ani na chłopca, ani na dziewczynkę. Fajnie będzie z drugą córą, a z synkiem nowe doświadczenia. Tak czy tak bedzie super 😉

    Polubienie

  2. Małgosia K. pisze:

    Będzie zdrowa, przekochana i cudownie śliczna ikra :-* A najbliższi już tak mają, że lubią obstawiać. Mi też absolutnie to nie przeszkadzało 😉
    Jak wiesz bardzo chciałam mieć parkę i chyba się udało (potwierdzi się na kolejnym USG albo i nie :-P). Ale mimo wszystko na ostatnim USG, kiedy to dowiedziałam się, że na 90% chłopiec, nie o to zapytałam najpierw lekarza. Najważniejsze było „czy wszystko dobrze?” Dopiero gdy już miało się kończyć badanie zapytałam czy można już podejrzeć płeć. Bo przecież dla każdej z NAS Mam najważniejsze jest, żeby dzieciątko było zdrowe, a naszym zadaniem jest uczynić jr szczęśliwym i kochanym ❤

    Polubienie

Skomentuj

